Page content

Ademtechniek voor hardlopen

article content

Ademtechniek voor hardlopen

Wil je n├ęt iets sneller hardlopen, roeien of fietsen?
Een iets andere ademtechniek zou je kunnen helpen.

Ademhaling tijdens het sporten.

Wanneer je sport verbruik je meer energie en is het handig dat je ook meer energie inademt.

In de video vertel ik je hoe je door een simpele aanpassing in je ademhaling, meer energie kunt hebben.
Mijn ervaring is dat veel sporters, de sport ademtechniek, inzetten als ze iets meer willen dan ze eerder deden.
Een heuvel sneller oplopen dan eerst, sprintje prettiger doen, dat soort werk.
Of je persoonlijke record verbeteren, ook dat is waar veel mensen plezier uit halen.
Veel succes en probeer vooral uit hoe de ademtechniek kan werken voor jou!

Wil je meer weten van je ademhaling, bel of email gerust voor een vrijblijvend kennismakings gesprek.
Wanneer je beroepsmatig meer wilt weten, Herleva geeft ook een 10-daagse ademcoachopleiding.heleen @herleva.nl

Comment Section

3 reacties op “Ademtechniek voor hardlopen


Door alex gerpot op 26 september 2015

goeie ademtechniek .
loopt veel makkelijker.
ik heb schizofrenie maar ik merk er weinig meer van.
ben super fit en fiets ook nog eens 150 km per week met een gewone fiets.
de andere oefeningen die ze aanbiedt zijn ook geweldig

mvrgr alex gerpot


Door Heleen op 30 september 2015

Dank voor je reactie Alex en super gaaf dat het zo goed met je gaat!


Door Theo Mestrini op 15 januari 2016

Ik ben buitengewoon ge├»nteresseerd in de Wim Hof methode en in het bijzonder de combinatie ademhaling en duursport. Ik ga deze “dubbel clutch” ademhalingstechniek beoefenen tijdens mijn hardlooptrainingen (wekelijks 50/60km). Bedankt voor de tip.
Theo Mestrini

Plaats een reactie


*