ademtechniek voor hardlopen
arrow_drop_up arrow_drop_down

Wil je nét iets sneller hardlopen, roeien of fietsen?
Een iets andere ademtechniek zou je kunnen helpen.

Ademhaling tijdens het sporten.

Wanneer je sport verbruik je meer energie en is het handig dat je ook meer energie inademt.

In de video vertel ik je hoe je door een simpele aanpassing in je ademhaling, meer energie kunt hebben.
Mijn ervaring is dat veel sporters, de sport ademtechniek, inzetten als ze iets meer willen dan ze eerder deden.
Een heuvel sneller oplopen dan eerst, sprintje prettiger doen, dat soort werk.
Of je persoonlijke record verbeteren, ook dat is waar veel mensen plezier uit halen.
Veel succes en probeer vooral uit hoe de ademtechniek kan werken voor jou!

Wil je meer weten van je ademhaling, bel of email gerust voor een vrijblijvend kennismakings gesprek.
Wanneer je beroepsmatig meer wilt weten, Herleva geeft ook een 10-daagse ademcoachopleiding.heleen @herleva.nl

Over de schrijver
Heleen Ytsma is NLP Master, Ademcoach, Wim Hof Methode Instructeur, Yogadocent. Ik werk het liefst samen met mensen die meer willen weten over de (samen)werking van lichaam en geest, open staan voor andere vormen van ontspanning en zich willen verdiepen in technieken voor ademhaling en meditatie.
alex gerpot

Door

alex gerpot

op 26 September 2015

goeie ademtechniek . loopt veel makkelijker. ik heb schizofrenie maar ik merk er weinig meer van. ben super fit en fiets ook nog eens 150 km per week met een gewone fiets. de andere oefeningen die ze aanbiedt zijn ook geweldig mvrgr alex gerpot

Heleen

Door

Heleen

op 30 September 2015

Dank voor je reactie Alex en super gaaf dat het zo goed met je gaat!

Theo Mestrini

Door

Theo Mestrini

op 15 January 2016

Ik ben buitengewoon geïnteresseerd in de Wim Hof methode en in het bijzonder de combinatie ademhaling en duursport. Ik ga deze "dubbel clutch" ademhalingstechniek beoefenen tijdens mijn hardlooptrainingen (wekelijks 50/60km). Bedankt voor de tip. Theo Mestrini

Reactie plaatsen

COOKIES